14 Şubat 2012 Salı

Sevgililer günü ve hediyelerim

Hellooooo everyone!
Bu 14 şubatta Sevgililier günü hediyesi alacaksın deseler inanmazdım çünkü erkek arkadaşım yok ama hediye almak için illa bir sevgilinizin olması gerekmiyormuş bknz : Ben! :)
Tabi sevgili blogger arkadaşım Zepsworld blogunun sahibesi Zeynep sayesinde oldu Blogunda sevgililer günü hediye çekilişi yaptığını bildirdi bende katıldım ama tabiki hiç ümidim yoktu ...
Çekilişi açıklama tarihi geldi ve o gün twitterımda sabah bir mention zeynep'den gelmişti ve hediyeyi sen kazandın, önce ne hediyesi diye afalladım daha uyanamamıştım bile sonra anladımm sevgililer günü victoria's secret pijama hediyesi bana çıktığını, şaşırdım vay be okadar şanslımıymışım dedim kendi kendime ama şanslıymışım :)
Bügün 14 Şubat sevgililer günü ama hemde babamın doğum günü olduğundan bende işten eve gelirken pasta ve sevgililier günü kurabiyesi ve cupcake'i aldım anne ve babama süpriz yapmak için ama esas süpriz bana oldu annem kargo paketini elime verdi ve Kocaman bir Victoria's Secret kutusu :) çok sevindimmmmm
Zeynep'in hediyesi gelmişti hemde 14 şubatta ah nasıl mutlu oldum bilemezsiniz...
içinden birde kalpli çikolatalar çıktı, çok düşünceli :) Sevgilim varmış kadar oldum yani :)
Zeynep'e bir kez daha burdan teşekkürlerimi iletiyorummmm çook öpüyorum
Sevgilililer gününüz kutlu mutlu olsun :)

Xoxo
It Girl Nirvana

1 yorum:

Hamide... dedi ki...

vuuuuvvv canım çok şanslısın ya bence süper ötesi bir hediye :)