Street Style - Sokak modası 2012 ilkbahar/yaz

Bu kolyeye tek kelimeyle bayıldım!

Erkeklerin renkli takım elbiseleri çok tatlı :))

 Renkleri birbirine karıştırıp giymek bu sezon da çok moda

büyük kolyeler sıradan bir bluzunuza şıklık katabilir...

Çiçek desenleri pantolonlarda eteklerde bluzlarda sık sık göreceğiz














xoxo
It Girl Nirvana

Share this:

CoCoSHoPs dedi ki...

sayfada aşağı dogru indikçe ay bu da harika ay bu şahane ayh buna bittim diye diye yazı bitmesin istedim..sevgiler :)
cocoshops.blogspot.com

Missionbeauty dedi ki...

bu akşam pinterestim senin görsellerinle şenlendi :)
http://pinterest.com/seherpolat/mb-style/

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

hepsi harika hangini seçsem bilemedim :=)

Laura dedi ki...

Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes