Topuklu ayakkabı giymiş gibi

Bunlarla istediğiniz kadar yol yürüyün ayaklarınız hiç acımıycak :)
bunları görür görmez çok beğendim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim :) çok tatlılar öyle değil mi ?



Behold Be & D’s Big City Sneaker bunlar muhteşem! Bu ayakkabıları satın almak isterseniz beandd.com 'da $128

xoxo
It Girl Nirvana

Share this:

What's Next dedi ki...

süper tatlılaar! :) en çok da mavisiyle pembesini beğendim..

edankb.blogspot.com

j.d. dedi ki...

Haha çok sevdim!! :)

Leah dedi ki...

hahahaa çok iyi! :D

cerenim.com dedi ki...

çok yaratıcıymış ...giyemezdim ama sevdim fikri

Doğanay / Tuğba dedi ki...

çok sevdik! hepsi birer harika :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

Beril Üzüm Yamaç dedi ki...

Merhaba, blogun muthis takibindeyim, senide beklerim bloguma, trendberry.blogspot.com

burcu dedi ki...

hem chorme'den hem de firefox'dan denediğim halde ayakkabıları göremedim. resimler açılmıyor :(

_Nirvana_ dedi ki...

herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim
@burcu linkleri değiştirdim şimdi görüntülenebilir sevgiler :)

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes