Trend: Süslü Gömlek yakaları

Herkese Hello!
Gömlek yakasında taşlar, zımbalar,boncuklar, kolyeler takmak artık çok moda, hatta artık normal bluzununzun üzerine tek satılan gömlek yakalarından bile takabiliyorsunuz, işte bu cok cool! :)
Neredeyse tüm bloggerların, ünlülerin yeni resimlerine bakarsanız bu gömlek yakalarından görürsünüz :)
Benim de favorim oldu bu yakalar! :)










Ayrıca çok sevdiğim ve takip ettiğim blogger Elif Pride Uysal ın blogunda kendi yaptığı bu tarz yakalar var ben çok beğendim sizde bir göz atın derim! =)
Yakalarının tamamını  > şuradan < bakabilirsiniz. :)




Haydi hepimiz bu trende YAKA'lanalım! =)
xoxo
It Girl Nirvana

Share this:

Hamide... dedi ki...

çok sade ama fark yaratan detaylar yakalar :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

fikir verici zikir yaratıcı bir paylaşım olmuş:) Bir kaçını ben de yapabilirim ama bazıları kesinlikle satın alınmaya değer. Paylaşım için teşekkürler
Sevgiler

pride dedi ki...

Şimdi gördüm postu:( Çok ama çok teşekkür ederim,beğenmene çok sevindim:))))

GiGi dedi ki...

Şuan benim de bloğumda kendi tasarladığım yaka koleksiyonum "Farklı Dünyanın İnsanları"ndan 2 yaka talihlilerini arıyor. Çekiliş için son tarih 05.11.2012
beklerim:)

http://gigi-armario.blogspot.com/2012/10/hediye-hangi-yaka-sizin-olsun.html

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes