11 Aralık 2012 Salı

12.12.12 Çarşamba Günü Lacoste, İknonik L.12.12. Polosunu GeleceğeTaşıyor…



80'inci yıldönümü arifesindeki LACOSTE, gelecekte de onun en efsanevi buluşu olarak anılacak olan L.12.12 polo gömleğin yaratıcısı René Lacoste’un ruhunu geleceğe taşıyor.

LACOSTE L.12.12

Henüz 20’li yaşlarının ortalarında olan tenis şampiyonu René Lacoste, kendi kullanım rahatlığı için; ısıya dayanıklı bir tişört tasarlamış ve bunu Amerikan tenis kortlarında kendisi kullanmıştır. Bu polo gömlek, ilk uzun kollu olmayan ve bir oyuncunun kendi konforu için gerçekleştirdiği icat olmakla beraber, yumuşak dokusu ve sağladığı konfor ile de büyük dikkat çekmiştir. Tasarladığı tişörtlerin üzerine timsah simgesi koyan ve bununla markalaşan René Lacoste, giyim sektörüne yeni bir tarz kazandırmıştır ve logo kullanan ilk marka olarak pazarlama konusunda yeni bir çığır açmıştır.1933 yılında ise René Lacoste, L.12.12. adını verdiği polo tişörtün ticari olarak üretimine başlamıştır.

L.12.12. anlamını açıklamak istersek;

‘L’ LACOSTE’un baş harfi
‘1’ Pamuk Petit Piqué kumaşını simgeler
‘2’ Kısa kollu model olmasını simgeler
‘12’ ise René Lacoste tarafından onay almış ana modele ulaşmak için daha önce yapılmış prototip sayısını simgeler

LANSMAN: 12/12/12

Lacoste için sembolik bir tarih olan 12/12/12 tarihinde, ünlü marka bir film yayınlayarak, tekstil teknolojisinin gelecekte de sınırsız bir şekilde gelişeceğini göstermek istedi. Lacoste polonun gelecekteki gelişiminin hayal edilmesi ile ilgili olan bu film bir davet ile sona eriyor. Markayı sevenlerinde, Facebook'ta polonun geleceği konusunda kendi hikayelerini yaratmaları üzerine olan bu davet hem eğleneceğiniz hem de yaratıcılığınızı ortaya koyacağınız bir oyun niteliğindedir. Markanın 10.000.000 civarındaki fan kitlesine post edilecek olan bu video, bir sanatçının en özgün yorumları ile çekilmiştir.

FİLM

MNSTR ajans tarafından yapımı üstlenilen film, gelecekte Paris sokaklarında, eklektik tarzdaki gençler tarafından polonun giyilmesi ve bir yaşam tarzı haline gelmesi ile ilgili dinamizmi gözler önüne seriyor. 80 yıl boyunca seyahat eden polo, günümüze kadar gelmiş ve zamansızlığı, şıklığı, konforu ile hala çok tercih edilmekte olup, gelecekteki yerini de garantilemiştir.Filmde, polonun logosuna dokunarak polonun rengini ve modelini değiştirme, yine dokunmatik yöntem ile logonun şeklini ve rengini değiştirme, polonun modelini yine dokunmatik olarak ayarlayabilme özelliğiniz, polonun kollarının çekerek uzatılabileceğini ve son olarak ta poloların fosforlu ışıklı olduğunu görüyoruz. Filmin sonunda ise, www.lacoste-future.com adresini ziyaret ederek, markayı severlerinde hayalindeki polo hakkında hikaye yaratmasına şans veriliyor. Lacoste sayfasına eklenmiş bir aplikasyonu kullanarak, aplikasyonun sizi yönlendirmesi ile sizde bu keyifli yaratıcılık turuna katılabilirsiniz. 31.12.2012 tarihine kadar bu yaratıcılık turuna katılın, 10.000.000 Facebook fanı arasından en orijinal bulunan tasarım sizinki olsun ve tasarımınız ünlü bir artist tarafından hayata geçirilsin istemez misiniz?

Video;
http://www.youtube.com/watch?v=30lKLG6mzNk&feature=youtu.be
Oyun;
www.lacoste-future.com





Hiç yorum yok: