4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bir aynalı renkli camlı güneş gözlüğü hikayesi

Herkese Hello!
Yeni bir trendi duyurmak istiyorum zaten çoğunuz gözlükçülerde, sokaklarda veya bazılarında görmüşsünüzdür, renkli aynalı gözlükleri, bende güneş gözlüğü olunca akan sular durur. Çünkü güneş gözlüğü takmayı çok seven birisiyim, bir zamanlar numaralı gözlük kullandığım için takamamıştım şimdilerde acısını çıkarıyorum ;)
Size bir aynalı güneş gözlüğü hikayemi anlatiyim :)
Bir zamanlar ben çok küçükken aynalı güneş gözlüğü istiyorum diye ağladığımı biliyorum bütün İstanbul da annemlerin bu güneş gözlüklerinden aradığını hala hatırlıyorum, onlarda bu aynalı güneş gözlüğünden neden istediğimi çözemediler tabi, bende o kadarını hatırlamıyorum, neden istediğimi, o zamanlar da mı modaydı hiç bi fikrim yok :) çok küçüktüm dediğim gibi :) sonra tabiki aranan gözlük uzun uğraşlar sonucunda bin birinci girdiğimiz gözlükçüde bulunduktan sonra o gözlüğü taktığımda hissettiğim mutluluk hala aklımda :)
Şimdide bu gözlüklerin moda olduğunu görünce eskilere gittim biraz ve size bu kısa anımı anlatmak istedim...
:)













Şimdide ağlasam bundan alırlar mı bana acaba hahahaha :)
Çocukluk işte anı olarak kaldı bende bu aynalı gözlük sevdası..
xoxo
It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: