26 Temmuz 2013 Cuma

Evlenicek Olanlara Düğün Fikirleri - Wedding inspirations





Herkese Hello! 
Evlilik iki sevgilinin birbirine sonsuza kadar evet demesidir bu yüzden çok kutsaldır.
Şimdi bende sizlere Evet dedikten sonra düğününüzü planlarken ilham kaynağı olacak, belki aklınıza fikir getirecek bir post hazırladım. Bunları baya zamandır saklıyordum kendi düğünüm olursa diye ama bencillik yapmak istemedim ve sizlerle paylaşıyım dedim. Burdan bir fikir alıp kendi düğününüzde uygulamanız beni çok mutlu eder. Neyse lafı fazla uzatmadan sizi postla başbaşa bırakıyım. 

Öncelikle Yüzüklerle başlamak istedim çünkü evliliğe adım atmanın en 1. Yoludur Bir evlenme teklifiyle başlar ve yüzük çıkar tadatatammmmm :) Ah çok heycanlı bir durum.


Sonra Evettttt diye bağırırsınız sevdiğinizden gelen bu teklife , çünkü zaten bekliyorsunuzdur;) 


Ondan sonra sözdü nişandı o kısımları yazmıyorum bile birsürü şeyler post çok uzayacağı için direk düğüne giriyorum :)


Düğünlerde Converse giyenlere çok rastlar olduk çünkü hem rahat hemde o kadar saat dans topukluyla biraz zor. Hem fotoğraf çekimleri içinde çok güzel ve sevimli durduğunu düşünüyorum.
Şimdi gelinler için rahat topuklu ayakkabılar yapsalar da onu çıkarıp converse geçtiklerini biliyorum:) 
Converseleri de kişiye özel süsleyip düğününüze gelinliğinize yakışır hale getiren bir çok firma var.


Tabi bir de Düğününüzü konsepti ne olacak o var , kır düğünü mü? , Kumsal düğünü mü, evet kumsalda bile artık evleniyorlar (topuklulardan kurtulmanın bir başka yolu ;)
Ahhh işte Pastalar hepsi birbirinden harika görünsede benim favorim macaroonları çok sevdiğimden aşağıdaki pembe macaroonlu olan ;)
Şimdilerde pastacılık sektöründe inanılmaz artış var herkes butik pastalar yapıyor bende instagramdan takip ediyorum gerçekten çok yaratıcılar :) 



Düğününüzün rengi ne renk olsun isterdiniz? Mor? Pembe? Mavi?
Tabiki karar sizin :) 


Çok gösterişli bir düğün olabildiği gibi hem romantik hemde güzel bir düğün de organize edebilirsiniz.
İşte en sevdiğim şeylere geldi sıra çiçeklerrrr :) 
Özellikle Peony hastası olduğumu bilmeyen yoktur sanırm,
 instagramımda peonyler boldur :) 
Peony, türkçe karşılığı Şakayık çiçeği oluyor.
Keşke Türkiye'de de yaygın olsa ve hergün evimde odamın bir köşesinde dursa ah ahh..
Gelin çiçeğim kesinlikle Peony olsun çok isterim...


Ve sıra geldii Nedimelere, eskiden Türkiye de böyle birşey yoktu sadece yurtdışında oluyordu ama herşeye uyum sağladık en güzel şeyleri showerları falan aldık getirdik ülkemize aynı renk giyinen nedimelerle:)


Eğlenceli fotoğraf çekimleri de öyle :)
Bence çok tatlı bir hatıra eğlenceli foroğraf çekimi :) 




Peki düğünümüze nasıl gidelim ?
Herkesin zevki istekleri farklı olabiliyor tabi bu durumda
Belki bir anısı olduğu için tercih etmek istediği araç olabiliyor.
Bazısı çok lukse kaçarken bazısı hem romantik hemde klasik arabaları tercih ediyor.
Rahatına düşkün gelinliğim bozulmasın güzel oturayım hemde arkadaşlarım şağdıçımda olsun derseniz Özel minibusler veya bir Limuzin size uygun olur bence :) 
Bana sorarsanız limuzin derim ama tabiki benim düğünüme kadarrr belki de fikrim değişebilir :) 





Ve sevgili takipçilerim bir postun daha sonuna geldik
Evlenicek olanlara şimdiden kolaylıklar ve sonsuza kadar mutlu olmalarını diliyorum.

Hiç yorum yok: