instagramda itgirlnirvana neler paylaşmış ?


Hello! Bu aralar instagramda paylaştıklarımın bazıları şöyle: 
Aşık olma belirtileri böyleymiş :) 
Aşık olup olmadığınızı anlamak için okuyun bence
Beni sorarsanız kesinliklee öyleyim!! ;) 
Maldivlerde olmak isteyenler? 
Ah ah oturduğunuz yerin altı cam ve altan balıklar geçiyor .. 
Huzur bu olabilir.. ;)) 
Bazı söyler paylaşmayı seviyorum özellikle içinde pembe çiçekler olan
Tabiki çiçeklerden favorim şakayık :)) (peony) 
Biyerde bulsam kesinlikle kendime hemen alıcam şakayık!! 
Şakayık çiçeğini (peony) çiçekçiye sorduğumda ithal geldiğini ve Türkiyede bulmanın zor olduğunu söyledi :( ama istersen haftaya getiririz dedi :) 
Not: En çok gelin çiçeklerinde kullanılıyormuş ( kesinlikle gelin çiçeğim peony olucak;)) 
4 temmuz benim için önemli bir gün onun içinde o gün bu tarih yazan karpuzu paylaşmıştım ;) 
Böyle araba dolusu paketli hediyelerin geldiğini düşünün ( kalpten gitti) :))
Be happy be bright be you ! 
Buda bnm kolum yeni bershka pembe bilekliğim
Sarı lacivert denizci düğümlü bilekliğim ( isteyenlere her renk ve modelde var arkadaşım satıyor:)
Saatim olmazsa olmazım..
Benim yeni gözlüklerimi ilk deneyen oldu bende hemen fotoğrafladım tabi :) 
Lusinemiz
Yeni Rayban Aynalı gözlük kervanına bende katıldım :) 
(sonunda aldım mutluyum) 
Sephoraya girip çıkmak bilmeyenlerdenim
Birde bu ojeleri ve pudrayı aldım :) 
Sephoranın ojelerine bayılıyorum çünkü kalın fırçası olduğu için çok kolay sürülüyor ve hemencecik kuruyor :)
Benim gibi sürmeyi zor yapanlar taşıranlar kesinlikle sephoranın ojelerini kullansınlar ;) 

Kapanışı da komik bir instagram fotomla yapıyorum :)
Yukardakileri sevmeyen var mı 
Hepimiz Su'cuyuzz :))) 
Xoxo 
Bu sıcaklarda bol sulu günler ;)) 
İnstagram: itgirlnirvana

Share this:

oğuz akdeniz dedi ki...

hepsi çok hoş..:)

http://zoomlabakalim.blogspot.com/

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes