Yeni Alışveriş Çılgınlığı

Herkese Hello!
Sonunda yaz tatiline çıktım. Çıktım rahatım dedim ama genede boş duramadım ve bir alışveriş sitesi açtım :) 

İsmini benim çok sevdiğim çiçek olan  Peony den alıyor.  Türkçe karşılığı Şakayık söylenimi kaba olsada aslında çok narin ve tatli bir çiçek. 
Bu alışveriş sitemde en moda şeyleri (ayakkabı, sandalet, tişört, elbise,hırka, bileklik...) bulabilirsiniz.
Ayrıca hergün yeni ürünler ekliyorum.
Ayrıca ilerleyen zamanlarda Çocuklar içinde ürünler koymayı planlıyorum. 
Fashionpeony.sopsy.com da kredi kartınız yerine paypal hesabınızdan alışveriş yapma olanağınız var böylelikle hiçkimse sizin kart bilgilerinizi göremez. Herkesi fashionpeony.sopsy.com 'a bekliyorum :) 
Bir instagram hesabı da açtım oradan da fashionpeony e yeni eklenen ürünleri anında takip edebilirsiniz. 
İnstagram: fashionpeony
Bana hertürlü soru ve görüşlerinizi mail atabilirsiniz.
İster: itgirlnirvana@gmail.com 
İster: fashionpeony@gmail.com 'a yazabilirsiniz.





Xoxo
FashionPeony e bekleyen 
It Girl Nirvana :) 



Share this:

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes