1 Mayıs 2014 Perşembe

Hayatımdaki Onemli Degisiklikler Vol1: Evlenme teklifi

Herkese Hello!
Biliyorum bunları yazmakda biraz geç kaldım ama geç olsun güç olmasın demişler, hayatımda okadar çok önemli değişiklik oldu ki hepsini sizlerle paylaşmadan önce bloguma yazı yazmayı ne kadar özlediğimi söylemek istiyorum, sanki burası benim pskologum ve bende yazarken terapi alıyordum yazmadığım zamanlar sanki terapime gitmemiş gibi oldum. Neyse ki geri döndüm artık yaz da geliyor bolca vaktim var yazmak için sizlere...
İlk blogumun görünüşünü yani temasını değiştirmekle işe başladım, zaten canım sıkıldıkça bunu hep yapıyordum, eskiden her bayram her yeni bir kutlamada farklı bir tasarım ile karşınıza çıkıyordu blogum, hepsi tekrar olacak, hediye çekilişlerimin hepsini tekrar yapacağım, eskiden yorumlarınızı, beğenilerinizi okurken ne kadar da güzel geçiyordu günüm, dedim ya terapi gibiydi bana burası, ve işte geri döndüm!
Sizleri, blogumu, yazmayı, blogger arkadaşlarımı çok özledim...
Umarım sizlerde beni özlemişsinizdir :)) (burası biraz mektup gibi oldu tamam susuyorum)
 
Hayatım değişmeye işte o yukarıda gördüğünüz fotograftaki yazı ile başladı, çok heyecan vericiydi, bir doğum günü kutlaması diye gittiğim yerde (Moda-Saklı Köşk) kapı birden açılıyor ve ta daa karşımda bir yazı yanımda sevdiğim bana birşeyler söylüyor, ben şokda napıcağımı bilemeden sevinç gözyaşları dökerek sevdiğime sarılıyorum sadece, sonra bir kartta not okuyorum o kadar harika yazılmış cümleler vardı ki...
Sonra sevdiğim bana yüzük takıyor hala ben şoktayım evett! diyorumm sadece, mutluluk şaşkınlık hepsi bir arada böyle bir duyguyu birdaha ne zaman yaşayabilir ki insan bilemiyorum...


 Sonra ikimiz için hazırlanmış üzerinde gül demetleri boncuklar dans eden gelin damat mumlar olan masada şaraplarımızı yudumlayıp yemeğimizi yerken konuşmaya başlıyoruz, önce aile bireylerimize telefon edip olanları anlattım, ilk annemi aradım tabiki, gözlerim yaşlı mutluluktan, ellerim titreyerek, konuştuk. Herkes tebriklerini iletti.

 Allah herkese böyle güzel duygular yaşamayı nasip etsin :) 
Tuzlu kahve bir sonraki postta ;) 
xoxo 
It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: