1 Mayıs 2014 Perşembe

Hayatımdaki Onemli Degisiklikler Vol2: Tuzlu Kahve Zamanı

Ve o gün geldi çattı...
İsteme merasimi..
Bir kızı babasından istemek, o yaşına kadar bak büyüt bi çocuk çıksın babasıyla akrabasıyla gelsin ve kızınızı istiyoruz desinler off olacak şey değil :)) Şaka bir yana böyle şeyler güzel heycanlar, tatlı mutluluklar, tabi kız babası olmak zor gerçekten de, hele babanız size çok düşkünse...

Gel gelelim o günün gecesi başladı hazırlıklar , annemler tüm hazırlıkları yaparken ben o gün sınava girdim..
Hayatımın önemli olayından biri olsa da sınavımı da vermeliydim. Sınavlarım da güzel geçti dönüş trafiği, yetişicem derken, eve gelip annemlerin hazırladığı masayı gördüm, ben hariç herşey hazırdı. Hemen kuaföre gidip, saçlarımı yaptırmam gerekiyordu ne yaptıracağıma da son dakika karar verdim, elbisemin modeli ve rahat kahve tutmak için at kuyruğu yaptırmaya karar verdim..
Vee isteme anı... Sevdiceğim heyecandan şıp şıp terler akıtıyor, ben heyecandan ellerim titremesini zor tutuyordum. Ve babaanne söze girer... Babam topu büyük halasına atar, oda topu anneanneme atar, top dolaşır ve babama gelir, babam küçüklüğümü bebekliğimi anlatır sanki daha yeni kucağıma almış gibiyim ne zaman da büyüdüler der. Erkek tarafı iyice sabırsızlanır :) babam tamam der ve gol olur herkes bir rahat nefes alır ve tebrikler başlar :) Kahve dağıtımı, ellerimin titremesi kahveyi dökmemesi için çaba sarfetsemde sonuç; mükkenmel şekilde dağıtımı tamamlandım. En son sevdiceğimin kahvesini götürdüm tabi ona kahveni tuzlu yapacağımı söylemiştim zaten kahveyi götürürken videoya çektik fakat kahveye tuz koymadık, koymuş gibi yaptık (kıyamadım) , teredütle yudumladı ve hiçbişey yok dedi güldü, hepimiz güldük. Daha sonra likörlerimizi ikram ettim.
Kokteyl masamıza geçince sohbet muhabbet, annemlerin ikramları, hazıradıkları, herkesin damağında kaldı. Bizim istemede böylece sonlandı. :)

Bir sonraki post Nişan postu olacak :) Takipte kalın
xoxo
It Girl Nirvana

2 yorum:

Gulsah Meral dedi ki...

Hyırlı olsun. Sofra süper :)

_Nirvana_ dedi ki...

teşekkür ederim:)