7 Mayıs 2014 Çarşamba

My Engagement party- Vol3: Nişanım


Herkese Tekrardan Hellooo! :)
Sıra geldi Nişan postuna
Herşey o kadar hızlı gelişti ki nişan tarihini düşünürken bi anda yılbaşı akşamına karar verdik ve hem yeni bir yılın gelişini kutladık hemde nişanımızı, yakın aile bireylerimizin katılımıyla çok keyifli bir gece geçirdik. Aslında o gece canlı canlı instagram hesabımdan paylaşımlarda bulundum, görenler hatırlayacaktır muhakkak.
Blogumda da detayları sizlerle paylaşmak istedim, yeni nişanlanacak olanlara da fikir olması açısından.
 Nişandan önce tabiki bizde fotoğrafçıya gidip fotoğraflarımızı çektirdik, fakat fotoğraflara bir farklılık katmak istiyordum, nasıl yapabilirim diye araştırırken, el pankartlarını üretmeye karar verdim ve fotoğraf çekinirken elimizde tutmak için , birazs da fotoğrafa espiri katsın diye bu pankartları yaptım. Hepsi son dakika bitti desem inanır mısınız. Fotoğrafçıya giderken bile arabada bir tanesini yapıştırıyordum gizlice ;) Fotoğraf çekinmeyi çok sevdiğim için bana çok eğlenceli ve zevkli geldi, bana nasıl poz vermem gerektiği konusunda pek birşey de söylemedi fotoğrafçı, onun odağında Aret vardı :)) Birazcık gülün, şöyle durun, böyle yapın derken , malüm erkekler, bu fotoğraf konusu onları sıkabiliyor, en sıkıntısız şekilde güzelce fotoğraflarımızı (Aret bitsin artık der gibi offlarken) çekindik ve bitti. Ben heyecanla fotoğraflarımızı alacağımız günü beklemeye başladım. Tabi bizi fotoğrafçıdan sonra bir nişan kutlaması bekliyordu...

Nişandaki yüzük tepsim, aslında ayna olarak satılıyor ama biz onu tepsi olarak kullandık. Artık evlerde de genellikle aynalı tepsiler kullanılmaya başlandı. Sizce nasıl olmuş. Makas ise özel olarak yapıldı.
işte o mutlu an :) Kurdelelerimiz kesildi, şampanyalarımız patlatıldı(video instagramda var), herşey o kadar güzel gidiyordu ki, Allahın herkese böyle güzel mutluluklar yaşatmasını dilerim. Daha sonra pastamızı kestik, pastanın böyle olmasını ben tercih ettim, üzerindeki figürleri o gün giyeceğimiz elbisenin renginde olmasını istedim. Benzemiş miyiz :)
Daha sonra Nişan Haberimiz Luys Magazin e tam sayfa olarak çıktı, Luys Magazine buradan çok teşekkür ediyorum. :)

Bunları size yazarken o güne tekrar gidip yaşamış gibi oldum, tekrar aynı heyecanla sizlere bunları yazdım.
Allah herkese böyle güzel heyecanlar yaşatsın :)

Teklifdi, istemeydi, nişandı derken hepsini ard arda paylaştım ama bunun ardından hemen evlilik postu yok merak etmeyin henuz evlenmedim :))
Beni instagram da takip etmek için : itgirlnirvana yazmanız yeterli :)
xoxo
It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: