Do it Yourself! Kendin yap! / Bardak altlarını süslüyoruz

Herkese Hello!
Diy projelerini çok seviyorum, araştırıp en güzellerini seçip sizlerle paylaşıyorum ve kendim de deniyorum, bugun ki diy (kendin yap) projesi bardak altlarını ebru sanatı gibi süslemek tek farkla burda kullandığımız malzeme sadece su ve ojeler tabi birde süsleyeceğimiz bardaklar ;) 
Yapılışı:
Bir kaba ( bu boş plastik bir kap olabilir dondurma kabı gibi) içine suyu dolduruyoruz. Sonra kullanmak istediğiniz ojelerinizi seçiyorsunuz suyun üzerine çok yavaş şekilde damlatıyorsunuz, bir kurdan veya plastik bir çubuk yardımıyla ebru yapar gibi şekil veriyorsunuz ( bunu yaparken acele edin oje kuruyunca kurdana tum hepsi geliyor) daha sonra bardağımızı alıyoruz ve dibini yaptığımız şekilin üzerine koyuyoruz. Ve bittii İşte bu kadar fotoğraflardan da yapılışını paylaşıyorum, deneyen herkesin eminim çok güzel bardakları olucak ;) 

Nirvana'dan Not: İsterseniz sadece bardaklarınızın altını süslemekle kalmayıp cam mumluklarınızı da bu şekilde süsleyip daha değişik bir hava katabilirsiniz. 
Eğer bu projeyi sizde denerseniz lütfen fotosunu gönderin itgirlnirvana@gmail.com
Veya instagramda etiketleyin : @itgirlnirvana

Xoxo
It Girl Nirvana

Share this:

Sosyete Pazarım dedi ki...

aaa süper, ellerinize sağlık :D bulaşık makinasında yıkanınca çıkar mı ki?_

_Nirvana_ dedi ki...

Teşekkürler :) oje olduğu için yıkanınca çıkmıyor, ancak aseton ile çıkabilir:)

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes