25 Ekim 2014 Cumartesi

DIY Kelebekli Bardak Altlığı Yapımı

Herkese Hello!
Instagram dünyasında mutlaka bir defa da olsa görmüş olduğunuz kelebekli bardak altlıklarının nasıl yapıldığını anlatacağım :) 
Benim de çok severek takip ettiğim, bu işlerle uğraşıp para kazanan insanlar var, uğraşıp diyorum çünkü onları tek tek boyamak kurutmak arkasını boyamak verniklemek emek istiyor, onları bir kez daha takdir ettim. Tabiki para kazanmak hiç bir zaman kolay değil ama bunları yapmak da baya zaman alıyor. 

Tabiki ben bunları bilmeden önce işe giderken önünden geçtiğim bir hobi marketinin vitrinin de bu tabakları gördüm, hemen iş çıkışı uğradım, kelebekli uzun olan tabakları seçtim, boya olarak da akrilik boyalardan pembe, lavanta ve sarı rengini seçtim. İki tane de iz yapmayan fırça aldım. (Tabi boyaları bir daha kullanmayacağımdan benim için masraflı olmuştu) Eve bir yandan mutlu bir yandan acaba nasıl olacak diye düşünerek gittim.
Eve geldim, masaya önce gazete serdim, boyaları üzerine sıkmak için iki kavanoz kapağı çıkarttım, boyalarımı kapaklara azar azar sıktım ( çok az sıkmama ragmen arttı), önce neresini hangi renge boyayacağıma karar verdim, kelebekler sarı renk olacaktı tabakların 2 tanesi mor 2 tanesi pembe olacaktı. Fırçamı batırıp yavaş yavaş yukardan aşağıya aşağıdan yukarıya doğru boyadım heryerini 2. Katı da sürüp kurutmaya bıraktım, kuruduktan sonra sarı boyamı aldım ve kelebekleri boyadım( kelebekleri boyamak biraz zordu çünkü çok dikkat istiyordu, yanlışlıkla tabağa da sarı boya gelebiliyordu) Instagramda gördüklerimin çoğu kelebekleri de aynı renk yapmışlardı sanırım bu sebebten ;) sizde tabiki aynı renk yapabilirsiniz tabakla, bu size kalmış.
Hepsi kuruduktan sonra arkalarını çevirdim ve arka taraflarını da aynı şekilde boyadım.
Oda kuruduktan sonra sprey vernik sıkılarak kullanıma hazır hale geliyor.
İyi kahveler, çaylar, bol sohbetli masalar :) 
Xoxo
It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: