17 Ekim 2014 Cuma

Dogum Gunu Suprizlerim

 
Herkese Hello!
Biraz blogumu boşlamışım gibi görünse de aslında yepyeni site tasarımım ile karşınızda olmak istedim
Ekim ayı demek benim ayım demek ;)
Bu sene takvim 13 Ekimi gösterdiğinde hiç aklıma gelmeyecek kişilerden ve aklıma gelmeyecek yerlerde çok güzel süprizlerle karşılaştım.
ilk pastamı kurban bayramı tatilinde Kuşadasında ailem ile beraber kestim, evde oturmuş tv izlerken birden annem pasta ile salona geldi çok şaşırdım ve ilk kutlamayı orada yaptık.

Bir çoğunuzun bildiği gibi Anasınıfı Öğretmenliği de yapmaktayım, bu sene yeni bir okul yeni veliler ile tanıştım, hepsi çok sıcakkanlı insanlar, hepsini çok sevdim, doğum günüm olduğunu öğrenen velilerim önceden planlar yapıp takvim 13 ekimi saat 2 yi gösterdiğinde sınıfıma mumları yanan pastayla iyki doğdun öğretmenimiz diye girmesinler mi? Tabiki şok oldum ve çok mutlu oldum, bu hayatımda yaşasığım en unutulmaz doğum günü anısı olacak, bütün veliler diğer öğretmen arkadaşlar hepsi tek tek doğum günümü kutladı, hem yüzyüze hem de facebook üzerinden :)  okulda herkes benim doğum günümü artık öğrenmişti. Her gören kutluyordu, kutlamayan kalmamıştı nerdeyse , 2-3 gün geçmesine rağmen doğum günümü kutlayanlar vardı, bu çok mutluluk vericiydi, böyle bir durumu daha önceden yaşamamıştım.Çok duygulanmıştım.

Gelelim 2. süprize
Okuldan çıktım, Nişanlım ile yemeğe gideceğimizi zanediyordum ki eve uğradığımızda kapıda annemler beni pasta ile karşıladı, ben tekrar bir şok yaşadım ve çok mutlu oldum, ev o kadar güzel süslenmişti ki, bütün ayrıntılar düşünülmüştü, herşeyi annem yani kayınvalidem organize etmiş, annemle kardeşim de benden gizli onlara gitmişti, kız kardeşim gibi diyebileceğim çok sevgili görümcem de bütün süsleri ayarlamıştı, hepsi birbirinden güzeldi, herkes beni mutlu etmek için çok emek vermişlerdi, herkese tekrar teşekkür ediyor ve ileride bu anıları unutmamak için buraya da not düşüyorum ;) vine de instagramımda detayları görebilirsiniz :)
Bu arada benim gibi Ekim doğumlu herkesin doğum günü kutlu olsun :)


 
 


xoxo It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: