26 Kasım 2014 Çarşamba

En Güzel Çam Ağaçları

Herkese Hello!
Aralık ayına gireceğimiz şu günlerde kış soğukluğunu epeyce hissettirdi ama kışın içimizi ısıtacak, kışı sevdirecek en güzel şey ise yılbaşı süsleri oluyor benim için, o yüzden Aralık ayını pek bi severim, her yer ışıl ışıl süslü, çam ağaçları, mağaza vitrinleri...
Ben de çam ağacımı süslemek üzereyim şu dakikalarda ve sizlerde süslüyorsanız bir kaç fikir olması açısından en beğendiğim çam ağaçlarını sizlerle paylaşmak istedim. 
Çam ağaçı süslemek gerçekten hem zahmetli hem de uğraştırıcı, benim gibi bütün süslerin güzel ve orantılı durması için uğraşıyorsanız işiniz çok zor hele ki böyle güzel süslü ağaçları gördükten sonra ;) 
Evinizin dekorasyonuna uygun olarak da çam ağacınızı süsleyebilirsiniz, örneğin koltuklarınızın rengi, yastıklarınız, duvar renginize uygun süslemek mümkün.
Herkese şimdiden kolay gelsin ben süslemeye devam ediyim :) 
Eğer bir çam ağacına ihtiyacınız varsa böyle de güzel ve sık sık olmasını istiyorsanız kesinlikle Euroflora'ya uğramalısınız, harika ağaçlar var ;)

Xoxo
It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: