26 Ocak 2015 Pazartesi

DIY Kendin Yap : Emoji Balonu


Herkese Hello!
İnternette gezinirken bu emoji balonlarına rastladım ve hemen nerede satıldığını araştırırken aslında onların bir kendin yap projesi olduğunu keşfettim. Emojiler sanal hayatımızın içinde oldukları gibi artık gerçek hayatımınıza da dahil olabiliyorlar böylelikle :) çok tatlı değil mi :)


Yapımını hemen sizlerle paylaşmak istedim :)
Hemde çok kolay tek yapmanız gereken sarı folyo daire balon bulmak ve üzerine bilgisayardan çıkartacağınız emoji gözü,dili, dudağı, kalbi gibi stickerları yapıştırmak olacak :) 

Önce sarı folyo balonlarınızı helyum ile şişirtin daha sonra çıkartmış olduğunuz emoji süslerini yapıştırın, istediğiniz emojiyi yapmak size kalmış :)


Kim bilir belki yakın zamanda hazırı da çıkar bu balonların :) 
Benim en sevdiklerim, kalpli gözü olan, gülmekten ağlayan ve kalpli öpücü yollayan emojiler :)
Sizin favori emojiniz hangisi? :)
Xoxo
Nirvana
instagram:itgirlnirvana
 
Photos via : studiodiy.com

2 yorum:

Oceciklerimin Yeri dedi ki...

Doğum günü partileri, kutlamalar için çok güzel bir fikir.. Yakında yeğenimin doğum günü partisi olacak sanırım bunlardan yapabiliriz, paylaşım için teşekkürler :)

_Nirvana_ dedi ki...

Harika! :) Beğenmenize sevindim