28 Şubat 2015 Cumartesi

Fujifilm Instax mini Fotoğraf Makinem

Herkese Helloo!
Karlı günlerden sıcak günlere geçtiş yaptığımız şu günlerde yaz geliyor diyoruz ama mart ayının ortalarında kar geri gelecek diyenlerde var, hem gelsin istiyorum hemde gelmesin :) kar tatillerimiz güzel oluyor fakat karda iş yapanlar için çok zorlayıcı olduğunu tahmin ediyorum ayrıca artık havalar ısınsın çok kar yağdı evrene duyrulur :) Yaz Gelsinnnn!!  (içsesim: Eyvah düğün günü yaklaşıyor) :)

Şaka bir yana tam gaz düğün hazırlıkları sürüyor bende , bir yandan ev tadilatı bir yandan gelinlik provaları, nikah kıyafetleri, mobilyalar, boyalar, avizeler...
 Benim gibi evlilik arifesinde olanları çok iyi anlıyorum :) onlarda beni anlıyordur...

Sonu mutlulukla biten herşey için tatlı şeyler bunlar, tabi birde evdeki ustalara dert anlatmak var o konulara hiiiiç girmiyorum aman amannn! onlar hariç diyim en iyisi şu dünyada kim ustalarla çok iyi anlaşabilmiş ki (istisnalar olabilir tabi)

Herneyse düğün hazırlıkları devam ederken sevgili müstakbel eşim (ay eşim diyince bi tuaf oldum :) bana sürpriz yaparak o çok beğendiğim instax mini fotoğraf makinasından almış, nasıl mutlu oldum :)
Fujifilm instax mini de ne? nasıl bir fotoğraf makinası? diye sorucak olursanız ilk önce size çok tatlıı olduklarını söyler herkes sonrada çektiğiniz fotoğrafın hemen çıkartığını :) eski zamana tatlı bir dönüş gibi düşünebilirsiniz, benimkisinin rengi mor, set halinde Vakkoramalarda bulabilirsiniz oyle almak daha avantajlı oluyormuş, çünkü setin içerisinde makinayla beraber 10 lu film, albüm, kılıf ve askı aparatı da çıkıyor, ayrı ayrı alırsanız daha pahalıya geliyormuş, sevgililer gününde en çok satılan ürün olmuş :) benim de sevgililer günü hediyemdi :)

 ilk fotom annemle :) ikinci fotom instagramda :)
Ayrıca bu fotoğraf makinalarını Vakkoramalardan edinebileceğiniz gibi Fujifilmin kendi internet sitesinde veya mağazalarından edinebilirsiniz.
Arada sırada böyle tatlı sürprizler de olmuyor değil ;)
beni instagramdan takip edebilirsiniz @itgirlnirvana
xoxo
It Girl Nirvana



Hiç yorum yok: