Biri Hediye Mi Dedi?


Herkese Hello!
Nisan ayına girdiğimiz şu gün size bir şaka yapıp sizi şaşırtmak isterdim ama daha değişik bir fikrim var :)
Size sevdiklerinizi hem şaşırtıp hemde mutlu edebileceğiniz bir öneri vereceğim


Zaman bu aralar bana hızla geçiyor size de öyle mi bilmiyorum ama bir doğum günü hediyesini verirken diğer gün hoop diye sevgililer günü, yıl dönümü geliyor hepsi ayrı hediye tabi ,ha tabi peşlerinden gelen Anneler günü, babalar günü, kadınlar gününü unutmamak lazım..

Biliyorsunuz önümüzde Anneler günü var annelerimiz bizim için en özel kişi olduğundan, onlara bu özel günlerinde daha değişik ve onları özel kılacak bir hediye vermek gerek. 
Bu yüzden;
Klişeleşen hediyeleri vermekten sıkılıp biraz daha özel olsun dediğiniz noktada İnternet'ten araştırmalara başlıyoruz.
Şimdi arkanıza yaslanın ve hediye alacağınız kişiyi(bu anneniz de olabilir) düşünün ve hemen hediyesepeti.com a tıklayın.
 HediyeSepeti.com da neler mi var ? Neler yok ki?
Annelerimiz özeldir kullandıkları şeylerde özel olmalı ;)


Instagramı olmayan kalmadı gibi bir şey sizde sevdiğinize böyle kişiye özel tahtaya basım fotoğrafınızı bastırabilirsiniz :) 
HediyeSepeti.com da adınıza özel çay bardağından, rakı bardağına her türlü bardak çeşitlerine isme özel yaptırabilirsiniz, bu hediyeleri görünce çok şaşıracaklarına eminim!
Neredeyse sevmeyen oynamayan erkek yok gibi , sizde hediye olarak tavla alacaksanız tavlayı da kişiselleştirebilirsiniz veya kendinize de hediye edebilirsiniz, çok orijinal olacağı kesin :) 
Bu da benim favorim peynir tabağı , nişanlım tam bir peynir hastası olduğundan evimize bundan alsam hiç fena olmaz tabi ki ismimize özel olması onu çok şaşırtacak ;) 
Şu sıralar saçlarda renkler çok moda , sizde boyatmak istemiyorum ama modaya da uymak istiyorum diyenlerdenseniz bu saç tebeşirleri tam size göre hemde 24 renkliymiş saçlarınızı istediğiniz renk yapıp sıkılırsanız veya beğenmezseniz değiştirebilirsiniz :)


Bunlar benim hediyesepeti.com daki favorilerim, 
bakalım sizin favorileriniz hangiler olacak.


Hediye Sepetini takip edebilirsiniz. 


xoxo
It Girl Nirvana

Share this:

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes