14 Mayıs 2015 Perşembe

Düğün Hazırlıkları Tam Gaz

Herkese Hello! 
Düğünümüze 2 ay kalmış zaman hiç bu kadar hızlı geçmemişti bana, özellikle bu sene göz açıp kapayıncaya kadar geçti şimdi bunları yazıyorum yarın düğün günü gelip çatacak hemencecik oda ne çabuk geçti diyeceğim...
Bugün iş yerim tatil olduğu için tatilimi değerlendirip, düğünün tüm ayrıntıları ile ilgilendik. 
Organizasyon şirketi, fotoğrafçı, sesçi, ışıkçı, davetiyeci derken koşturmaca yaptık..
Hepsi farklı yerlerde olduğundan tam 12 km yol yürümüşüz (valla telefonda öyle yazıyor)
Düğün koşturmacasında zayıflarsın dedikleri bu olsa gerek ama yok ben aksine kilo aldım :(
Belki bugün biraz vermişimdir diye ümit ediyorum..
Neyse konuya geri döneyim, bugün baya yorulduk, hiç bilmeden gittiğimiz yerlerde çok sıcak kanlı insanlarla karşılaştık hepsi bizim o özel günümüz için ellerinden gelenin en iyisini yapmak için hazırlardı, farklı fikirler de edindim kendi fikirlerimi de söyledim.
En çok eğlendiğim kısım Müzik şirketi ile görüşmeye gittiğimizde oldu, şirketin sahibi çok eğlenceli biriydi düğüne nasıl giriş yapacağımı nasıl yürümem gerektiğinin taklidini bile yapıp gösterdi, o gün nelere dikkat etmem gerektiğinden bahsetti, seçmem için şarkılar çaldığında baya eğlendim, bu arada maili geldi bütün şarkı listeleri, onları seçmem gerekiyormuş, istemediklerini kırmızı yap dedi, bi ara onları da yapmam gerekiyor, haftaya da final sınavım var ne harika! Seneye bu zamanlar bu hallerimi düşünüp güleceğim kesin, tatlı ama bir o kadar da zor telaşlarımızı. :) Bizde durumlar aynı aşağıdaki gibi çok güldüm o fotoğrafı gördüğümde :)) ben yeni fikirler bulup resimlerini müstakbel eşime yolluyorum devamlı, onun da fikrini soruyorum ama o her zaman bana bırakıyor sen nasıl istersen o diyor, bu konuda şanslı olduğumu düşünmüyor değilim :) Umarım her şey hayallerimdeki gibi olur , herkesin hayallerindeki düğünü gerçek olması dileğiyle ... 

snapchatten ekleyebilirsiniz>>> (nirvanab) ismim..
xoxo
Nirvana

Hiç yorum yok: