Duvar Dekorasyonunda Son Trendler

Herkese Hello!
Çoktandır Dekorasyon ile ilgili yazı paylaşmıyor muşum onu fark ettim, Kendi evimi dekore ederken birçok araştırmalar yapıyorum, dekorasyonlar ile ilgili en son duvar dekorasyonu konusunda araştırma yaparken bazı bulduğum örnekleri sizlerle paylaşmak istedim belki size de fikir olur.
Evimde duvarımda farklı boylarda çerçevelerin olacağı bir bölüm yapmayı düşünüyorum.
Eğer çocuğunuz varsa çocuğunuzun yaptığı resimleri duvarda sergileyebilirsiniz. Bu alttaki örnek çok hoşuma gitti, hemde çocuklar için de yararlı olacağını düşünüyorum. Çok şirin değil mi ? 
Duvar dekorasyonunda tabak kullananlarda var, eskiden babaannemin duvarında asılı bir ülkeden alınmış değişik bir tabak vardı şuan hangi ülke olduğunu hatırlamıyorum :) Eskiden tabak saatler vardı duvarda asılı, nostalji oldum biraz :) gel gelelim günümüzde de bu akımı devam ettirenler var çok da güzel duruyor renkler canlılık veriyor ortama bence.
Konuya göre duvar tasarımı; Ülkelerle ilgili bir duvar dekorasyonu yapabileceğiniz gibi, meyvelerle dolu bir duvar dekorasyonu da yapabilirsiniz, tamamen sizin fikrinize ve dekore edeceğiniz yere bağlı :) 
Duvar dekorasyonunun olmaz sa olmazı aynalar bence!
Aynalar çok popüler , bende evimin salonunda aynayı bolca kullandım hatta :)  Hem bulunduğu ortamı daha büyük ve derin gösteriyor hemde çok şık durduğuna inanıyorum.  
Biz de Duvardan duvara baklava ayna yaptırdık. Baklava aynalar benim çok hoşuma gidiyor bu aralar :)
Evlendikten sonra bende evimle ilgili paylaşımlarda bulunacağım takibe devam! :)

xoxo
It Girl Nirvana

Share this:

 
Copyright © ♥IT GIRL NIRVANA♥. Designed by OddThemes