18 Haziran 2015 Perşembe

Nirvana's Bridal Shower !


Herkese Hellooo!
Evlilik hazırlıklarımıza koştururken bir de ne olsun annem benim için süpriz bridal shower partisi hazırlamış :)
Bridal Shower da neymiş derseniz şöyle bir açıklayayım; Genellikle Yurt dışında evlenecek olan geline sürpriz olarak düzenlenen, tüm yakın eş dost akraba arkadaş kim varsa shower da olur ve gelin için hediyeler getirirler, gelinde onlara geldikleri için ufak hatıra hediyeler verir (tabi bu size kalmış), bridal showerda davetlilerle çok çeşitli oyunlar oynanır, tuvalet kağıdından en güzel gelin oyunu, bardak oyunu vb. gibi...Böyle eğlenceli şekilde devam eder, en beğendiğini gelin seçer yada kazanana hediye verilir, şimdi size benim bridal showerımdan fotoğraflarla anlatacağım o zaman daha iyi anlayabilirsiniz :) 

Öncelikle üstte gördüğünüz Bridal Shower masam, dizaynı anneme ait, arka panodaki gelinli yazılı panoyu ben tasarlamıştım. Davetlilere hediye olarak pembe beyaz duş lifi, gelin damatlı anahtarlık ve gelin damatlı kutular içinde badem şekeri, lolipop olan hediye poşetleri verdik. Tüm davetliler beyaz şapkalı tüllü taçlardan taktı. Balonlarımız  Bridal Shower yazanlar Amerika'dan.

Bunlarda benim Showera geldiğimde giyeceğim kıyafetlerim :)
Kıyafet seçimi size kalmış, geldiğiniz halde de kalabilirsiniz ama ben annemden özellikle böyle giyinmek istediğimi söyleyince oda hazırlamış ben gelince giyineyim diye :)

Lolipoplarımız, liflerimiz , askıdaki gelin damat anahtarlıklarımız ve gelinlikli ve damatlıklı şeker kutularımız, benim çocukluk fotom, gelin damatlı mumlar, badem şekerleri :)
Pembe rengini ve şakayıkları çok sevdiğimden afişimi pembe beyaz çizgili ve şakayık çiçekleri ile süsledim.
Otele girdiğimde tüm herkesin beni beklediğini görüp hepsinin sürpizzz diye bağırması kadar duygulandıran birşey olmamıştı :)
Annem canım annem herşeyim benim en duygusal anlardan biri 
Üzerimi değiştirip gelenlere hoş geldiniz dedikten sonra tahtıma oturdum :)
Bride and Groom :)
Gelin ve Damat :)
Bana sürprizden hiç bahsetmeyerek beni oyalayıp buraya getiren groom to be'm :) 
Çok heyecanlıydı ama hiç çaktırmadı :)
Shower Pastamızı da kestik , sıradaki pastamız düğün pastamız :)
Pastamızı kestikten sonra biraz müzik dans eğlence ve sonra hediyelerimi açıp fotoğraflarımızı çekinip teşekkürlerimi sundum :)
Canım Teyzem ve hediyesi ile , bir kez daha teşekkür ederim :)
Herkesi tek tek koyamıyorum paylaşmaya belki izin vermezler diye o yüzden sadece teyzemin fotoğrafını paylaşıyorum. Diğer herkese de teşekkürler :)
 Evimin eksikleri tamamlandı sayılır ;) 

Balonlarımızla arkadaşlarımızla da eğlenceli fotolar selfieler çekindik, yemeklerimizi pastalarımızı yedikten sonra bu güzel günün de sonuna geldik. 
Tüm aileme bu güzel günü benim için düzenledikleri için bir kez de buradan teşekkür ediyorum :)
Bu güzel duyguları sizinde yaşamanız dileğiyle 

Not: Bu posttan sonra nikahımın detayları ile ilgili post var blogumu takip etmeyi unutmayın :)
instagram:itgirlnirvana
xoxo
It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: