22 Ağustos 2015 Cumartesi

14.06.2015 Nikahımız


Herkese Hello!
Nikah Postunu koymakta biraz geç kaldım sanırım ama nikahtan sonra zaman öyle hızla akıp geçti ki düğün günü geldi çattı ve evlendik :)
ama düğün postundan önce nikah fotoğraflarımızı paylaşıyorum
instagramdan takip ediyorsanız düğün fotoğraflarımızı da görmüş olmalısınız :) 
ama daha fazlası blog da bu posttan hemen sonra olacak..
Saçlarımı Bakırköy de Erkan Çalık kuaför yaptı istediğimden daha da güzel yaptılar ve şapkamı da çok güzel taktılar :)
 Nikah da bu kadar heyecanlanıp ağlayacağım aklıma gelemezdi nikah memuru da şaşırdı :)
ama ne yapıyım hepsi mutluluktan...
Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.
Sevgili Eşim :)
Elbisemi özel diktirdim, terzim bugün bana herkesin telefonunda senin nikahlığın bana geliyorlar dedi çok şaşırdım, bana da çok soran oldu, hatta nikah salonunun bahçesinde hiç tanımadığım kişiler benim fotoğrafımı çekti.
Çiçekleri çok seven birisi olarak çiçeklerime o kadar bayıldım ki elimden bırakmak istemedim sadece biraz ağırdı tüm çiçekler yurt dışından ithal oldu, şakayıkları çok sevdiğimi biliyorsunuzdur çiçeğimde şakayıkların olması beni heyecanlandıran ikinci şeydi :) 
Darısı tüm isteyenlere olsun :)
xoxo
It Girl Nirvana



Hiç yorum yok: