17 Nisan 2011 Pazar

Makyaj çantam ve içindekiler 2

Herkese Merhaba, sizlere söz verdiğim o postu henüz hazırladım çünkü telefonumla çekmek yerine fotoğraf makinemle çekmek istiyorudum ama makinemi bozuk zanediyordum ki doğru pilleri takıncaya kadar :) Okadar da iyi bi markanın pillerini almıştım ama makinemi çalıştırmadı, bugün uğradığım elektronik marketinde sordum ve doğru pilleri buldum :) eve gelip ilk resmleri çektim ve sizlerle paylaşıyorum.
Makyaj çantam ve içindekiler


Bu elimdeki Ck endless light  ne işe yaradığına gelince: göz altına fondoten sürmek çabuk kırışıklaştırdığı için göz altına bunu sürmek gerekiyor ve göz altındaki morlukları koyulukları,kırışıklıkları kapatıp parlaklık veriyor.

Elizabeth Arden maskara kesinlikle tavsiye ediyorum çok kalıcı ve mükemmel gösteriyor kirpikleri.
rujları bu bardağa koymak ise tammamen annemin fikri :) ben beğendim ama sığmadı tabi hepsi

Çok severek aldığım chanel pembe rujum :)
Bunlarda ruj,parlatıcılar ve dudak koruyucular


Allık ve pudralar

maskaralarım

Farlarım.
Makyaj malzemelerimin bir kaçı bunlar daha önce Chanelleri sizlerle paylaşmıştım onlara ulaşmak için buraya tıklayın

Ayrıca blogumu facebookda beğenirseniz mağzaların günlük indirimleri kampanyalarından anında haberiniz olur.

xoxo
It Girl Nirvana

Follow !! ♡♥♡ IT GIRL NIRVANA ♡♥♡ !!

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Oh oh sür sil eğlen bebeğim benim .)

Nirvana. dedi ki...

:) hehe öyle yapıyorum bnde :D çok teşekkürler:)) xxxxx