1 Kasım 2011 Salı

Boys are the new girls

Prens Harry

Oje kullanan birçok erkek yıldızın ardından bir kozmetik firması da sadece erkeklere yönelik oje üretti.

??? Whattt?? 0_0
bu yazıyı okuyunca aynen bu tepkiyi verdim belki sizde benim gibi bir tepki vermiş olabilirsiniz ki bu gayet normal :)

Erkekleri ojeli düşünemiyorum dedim ki sürenler varmış!
Ben erkek kuaförlerin boya yapmaktan tırnakları boyalı olmuş oje gibi duruyor ya, ona bile iğrenirim kaldı ki oje? yok artık wtf ? :D

Manikür pedikür tamam da oje ne ya sizcede haksız mıyım
düşünsenize sevgiliniz pembe oje sürmüş yanınıza geliyo ahahaha ben gülmekten ölürüm heralde o an :D

Benim bi fikrim var en iyisi erkekler tuttuğu takımın renginde sürsün mesela bi tırnak sarı bi tırnak lacivert ahahahaha :))

Bu yazıyı yazarken baya eğlendim gözümün önüne geldi de erkeklerin ojeli elleri :))

Aman amann bizlerden uzak :)
Bilmiyorum siz ne düşünüorsunuz bu konuda?
Belkide ilerde oda normal gelir kim bilir...
Yorum yazmakdan çekinmeyin:)
Bekliyorum... ;)

Hiç yorum yok: