15 Ocak 2012 Pazar

Yeni Trend: Yüzük parmağı ojesi , Ring Finger Nail Polish Trend

Herkese Hellooo! :)
Size yeni bir trend den bahsetmek istiyorum bu trendi ilk Vanessa Hudgens'da gördüm ve devamı geldi diğer ünlülerde de görmeye başladım.Tüm parmaklarınıza sürdüğünüz ojeyi Yüzük parmağınıza sürmeyip Yüzük parmağınıza farklı bir renk veya desen yaparak sürüyorsunuz :) Bence çok hoş bakalım sizler neler diyeceksiniz? :)

İlk olarak Vanessa'nın tırnaklarıyla başlıyorum :) Hepsine simli kahverengi sürmüş, Yüzük parmağına mavi simli sürmüş  ;)


Yılbaşı geçti ama buda çok hoşuma gitti :)



Ne yapıyoruz hemen yüzük parmaklarımıza farklı oje sürüyoruz :)
Ben hemen yapmaya gidiyorum sizde deneyin
İsterseniz resimlerini bana Twitterdan yollayın RT yapıyım isterseniz mail atın :)
Bakalım ortaya neler çıkıcak
See you!
It Girl Nirvana

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok farkli ve cok guzel ben de hemen denicem :))

What's Next dedi ki...

seni mentionlayıp yolladım ;)

edankb.blogspot.com

nihan dedi ki...

ooo ben bunu 7 sene önce yapmışım desene nırvanacım:)) sadece yüzük parmağıma nikahımda nazar boncuğu yapmıştım manikur sonrası:))farklı rengi de deneriz :)