20 Aralık 2010 Pazartesi

Bu soğuklarda ayağınızı hem sıcak hem şık tutun :)



 <=ItgirlNirvana'nın Ugg'ları, 2 sene önce almıştım.Yukardaki resimde ben =) geçen sene Sömestre de çekilmişti.
UGG'ları okadar eleştirdiler ki bazıları 'hayatta giymem one ya öyle koca ayak, okadar para mı verdinn ona inanmıyorumm, ıyy falan dediler.Sonunda kendilerini de Ugg'larıyla gezerken gördümm kesin ayağı sıcak tutuğu ve çok rahat olduğu için giymişlerdir yoksa giyerler mi onlar için çok çirkin o hıh, Okadar eleştirmelerine rağmen 2 sene doya doya giydimm ugglarımı, Artık herkesin Ugg'ı var yani sokakta adım başı ugg satıyolar nerdeyse çok sahtesi çıktı ve sinir oluyorum bu duruma okadar para verip alıyoruz sonra aynısının sahtesi deli ediyo bidaha giymek istemiyor insan, Bu sezon çok modası olmasada uggların Jimmy choo gene gündeme taşıdı =) Zaten Jimmy choo nun bu ugglarına benzer bazı ayakkabıcılarda benzerleri vardı :) ben gördüm şahsen, Tabi Ugg adı altında satılmıyordu ama benziyo yani Jimmy Choo'nun bu Uggları çok farklı gelmedi gözüme , nyse O söyleyenlerr ne yapmıyormuşuzzz bilmeden kimseyi eleştirmiyomuşuzz sonunda sizdee giyiyorsunuz işteee :)))) hahaha
xoxo ItGirlNirvana
Follow !! ♡♥♡ IT GIRL NIRVANA ♡♥♡ !!

1 yorum:

Gülcan dedi ki...

hakikaten çok güzel botlar.ama ben o botlaRI hep sıcak tutarmı diye düşünüyordum demekki tutuyormuş.