16 Mart 2011 Çarşamba

It Girl Nirvana'yı merak edenler :)



Herkese Merhaba işte ben! It Girl Nirvana'yı merak edenlere gelsin bu resmim :)
Hayatta yeni başlangıçlar yapmak beni mutlu eden şeyler arasında işte yeni bir başlangıç ve resmimi bloguma koydum. Üzerine blogumun adresini yazmamdaki amaç resmin çalınmasına karşı aldığım bir önlemim :)

Beni facebookda ve twitterda takip edebilirsiniz. Çok mutlu olurum gerçekten bunu yaparsanız ayrıca Facebookda Beğenenlerin sayısı artınca ve blogların açılmasının şerefine hediye çekilişi yapabilirim, bunun için öneride bulunabilirsiniz. :) Sorularınız için Formspringime beklerim.
Beni takip etmeye devam edin Herkese çok teşekkürler.



Mutlu olmak istiyorsan hayallerini gerçekleştir bunlara karşı çıkanları hayatından çıkar asla yalanlara inanma,yalancılardan uzak dur ki hayatında sahte mutluluklar olmasın, içinden geldiği gibi davran, kendin gibi ol , insanlara değerinden fazla değer verme, kim olduğunu asla unutma, her zaman küçük şeylerden mutlu olmayı bil ki büyük mutluluklar seni bulsun, kimse için hayatından vazgeçme, sadece etrafına bak ve seni seven insanları gör, kendini geliştir, en sevdiğin şarkıyı aç ve içinden geldiği gibi söyle hiçbişeyi düşünme, dışarı çık nefes al ve hayatın ne kadar güzel olduğuna bak, gülümseee ve resimini çek hayatını yaşa!...
...
xoxo
It Girl Nirvana

Hiç yorum yok: