Amerikan Denim Markası Lee®
Yeni Kampanyasını Sundu:
A LEE® DON’T LIE
Siyasi ve ekonomik atmosferin en iyimser olanlarımızın bile belirsizlikten etkilenmesine neden olduğu zamanımızda, ‘hedef kitlelere’ boş sözler ve ulaşılması imkânsız hayaller sunan moda kampanyalarının bolluğundan biraz yorulmuş olmamız çok da şaşırtıcı değil. Ama alışılmışın tersini yapmayı tercih eden, jean dünyasının en eski markalarından Lee®, yeni kampanyası “A Lee® Don’t Lie” ile direk ve açık olmanın zamanı diyor…
İlkbahar Yaz 2011 kampanyasında, markanın denim konusundaki tartışılmaz otoritesini yansıtan marka, Lee® giysilerini giyen kişileri fotoğraflıyor; mesajın gerçekliği ile örtüşen bir isim, kendine özgü ve samimi fotoğrafları ile bilinen Terry Richardson bir kez daha dikkat çekiyor.
120 yaşındaki marka, yeni başlayan reklam kampanyası “A Lee Don’t Lie” ile, Lee’nin benzersiz geçmişinden öğrendiği bir dersin altını çizmeyi amaçlıyor:
“Kendileri gibi olmaya devam edenler her zaman doğru kalır”
Lee® her zaman Lee®’dir ve gelecekte de bu böyle olacaktır. Lee® markası yüksek kaliteli, dürüst ve gerçek giyim ürünleriyle tanınmaktadır ve bu hiçbir zaman değişmeyecektir.
Üç kampanya görselinde de kopyalanan mesaj, Lee® giysilerinin, kendilerini taşıyanların kişiliğinin vazgeçilmez bir parçası halini aldıkları, “A Lee is Washed With Your Sweat” görselinde, jean gömlek ve jean pantolon giyen, parlak cildi ve bükülmüş dudağında bir isyan duygusu da barındıran genç bir erkek aracılığı ile gençliğin sınırsız iyimserliği fotoğraflanmış.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder