29 Haziran 2011 Çarşamba

Saç bakımı ve kolay saç modelleri

Bunu ben çevirdim yanlış olduysa affedin ama hemen hemen aynı birebir çevirmeye çalıştım. :)
Saçımızı en çok boyle yaparız en basiti ve en rahatı :)
Buda kolaylıkla kendinizin yapacağı bir topuz modeli
Bu saçı yapmak istiyorum fiyonk deniycem ama hazırı satılıyor onların :) hehe Lady Gaga takmıştı.

Balık sırtı örmek, ben bu stile gönülçelen saçı dedim :)
Bu saçı yapmayı denedim hata tam örgülü olanını denedim ama başaramadım :( bir daha deniycem mutlaka :))
Saçlar kızlar için çok önemlidir.
Bunun için en canlı en parlak,en dalgalısı,en düzü, en en bunlar bitmez hep enleri olsun isteriz.
Bu nedenle saçlarımıza bakımımızı iyi yapmalıyız.
Örneğin benim saçım çok uzun ve dalgalı ve dökülüyor.
Elidor co-creation kullandıktan sonra dökülmemeye başladı saçıma çok iyi geldi herkese tavsiye ediyorum.İşte kullandığım şampuan,krem ve maskesi bunlar gerçekten çok iyi, 3 aşamada saçınıza uyguluyorsunuz.


xoxo
It Girl Nirvana

3 yorum:

Gülcan dedi ki...

çok hoşlar fiyonklu olana bayıldım. ama kısa saç tercihimdir.

sevda s. dedi ki...

Sanırım fiyonkluyla en alttaki örgüyü yapamam, sanırım değil kesin yapamam :) Diğerlerini deneyeceğim ama.

otuzundansonra dedi ki...

valla bravo ne güzel bilgiler bunlar.Selamlar