1 Eylül 2011 Perşembe

September Wish list

Vay be Eylüle de girdik, yaz gelsin, gelmedi derken bir geldi pir geldi sonra çook sıcak diye dertlere düştük, şimdi ise koskoca yaz bitti, tatil bitti, kimisi okula başlıycak kimisi iş başı yapacak. Umarım yaz tatilini iyi değerlendirip bol bol dinlenmişsinizdir. Ben fazlasıyla dinlendim ama iyi değerlendiremedim, çünkü benim için yaz sıradan bir gün gibi geçti gitti...
Eylül ayını severim, eskiden bi tatlı telaş olurdu okul açılacağı zaman giderdik kırtasiyelere yeni yeni defterler,kaplar,kalemler,silgiler... alırdık okul açılınca kullanmak için sabırsızlanırdık.
Keşke gene o heyecanları yaşasak, artık onlar yetmiyor mutlu olmamıza büyüdük, okul bitti bitecek yada bir çoğumuz çoktan bitirdi iş güç peşinde...
Bende artık postlarımı Eylül'de İstanbulumdan yazacağım :)
Bunun için çok heyecanlı ve mutluyum.. :)

Peki siz hazır mısınız Eylül'e :)

Hello September, Goodbye August. Hello waking up early, Goodbye late nights. Hello school, Goodbye summer.


Bide wish list hazırlayayım dedim hem sizin de fikirlerinizi almış olurum...
Bu sezon bebe yakalar ve altın kolyeler çok moda
Bakar mısınız Louis Vuitton ne çıkartmış, ikisi bir arada harika görünüyor :)
Favorim oldu !!
Zımba hastası oldum diyebilirim özellikle ayakkabıda
Christian Louboutinin o zımbalı düz ayakkabısına hastayım, tabi buda bir alternatif..
Merak edenlere o muhteşem ayakkabı işte şu !..

Yeni Macbook Air yada Pro ! :)
henüz ikisi arasında karar veremedim



Bu Louis Vuitton yüzüklere tek kelimeyle bayıldım!
 Yaptırabilirim :)
Sizce de güzel değiller mi melekler?

...
Wish Listin devamı gelecek
Şimdilik aklımda kalanlar bunlar
Herkese sağlıklı,mutlu ve huzurlu geçireceği bir ay diliyorum.
Eylül size şans getirsin
Melekler hep yakınınızda olsun
xoxo
It Girl Nirvana

Follow !! ♡♥♡ IT GIRL NIRVANA ♡♥♡ !!

2 yorum:

Modaliza dedi ki...

yüzüklerrr çok güzelmişşş cidden!

Nirvana. dedi ki...

dimii ya :D bayıldım bn