21 Aralık 2011 Çarşamba

Yeni yıl gelmeden... :)

Herkese Hellooo! :)
Kaç gündür post giremiyordum sizlerden özür diliyorum ufak aksaklıklar herzaman olur dimi :)
Beni merak edip mail atanlara çok teşekkür ederim çok mutlu etti beni ilgileri :)
Şimdi diyceksiniz ki neredeyse yeni yıl geliyor nerede bizim hediyemiz?
Hemen açıklıyorum...
Hediyeniz bir sonraki postta olucak, gerçekten ne hediye versem diye çok düşündüm ve aklıma bu geldi hem kaç gündür post girmiyorum beni affetmiş olursunuz diye düşündüm :)
Umarım seçtiğim hediyeyi sizde beğenirsiniz ve çekilişe katılırsınız...
Ho Ho Ho!
It Girl Nirvana
:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba Nirvana; sonunda döndün :):) çekilişte vericeğin hediyeyi merakla bekliyorum.. Bu arada ben de blogumda çekiliş yapıyorum katılırsan sevinirim :)

http://zepsworld.blogspot.com/

Gaby de Modacapital dedi ki...

beautiful pics!
I can´t wait for Christmas! :)
regards!