14 Şubat 2011 Pazartesi

Yeni Trend: Cep telefonu ahizesi =)

Yeni moda Ahizeli cep telefonu =) ilk gördüğümde çok güldüm , çok komik aslında ama faydası büyük radyasyondan koruyormuş cep telefonuzu kulağınıza götürmediğiniz için ve yok satıyor,renkli renkli olmasıda eğlence katıyor :) Cep telefonunun yaydığı radyasyondan korunmak için bu yönteme başvurduğunu anlatan Ner Yerlitaş, “Çantama göre kullanıyorum... 12 renk satın aldım. O gün hangi renk çantayla dışarı çıkıyorsam o renk ahize takıyorum. Demiş :)Fiyatı 70 ilâ 80 TL
Türkiye’de birkaç Turkcell bayisinde satılıyor. O telefonun kordonunun ucunda bir aparat var; onu cep telefonunuzun altına geçiriyorsunuz ve rahat rahat kullanıyorsunuz. Çok komik ya çok güldüm süper bi düşünce , bende mi birtane alsam ne?  :) hehehe





xoxo
It Girl Nirvana

4 yorum:

Gülcan dedi ki...

evet bu haberi gazetede okudum ve bende çok güldüm. gerçekten çok komik bana göre sevgiler.

Nirvana. dedi ki...

:) teşekkürler eğlenceli ve dikkat çekici :D

Aslı dedi ki...

valla benim çok hoşuma gitti
almak için araştırıcam hemen:))

Nirvana. dedi ki...

=) hehe kolay gelsin